اگر شما مدیر یا مدیر اتاق فکر یک کارخانه هستید می توانید با استفاده از روش گیمیفیکیشن فروشتان را بیشتر کنید. کمی به اطرافتان دقت کنید، ببینید انسان چه می خواهد و شما چه کاری می توانید برای او بکنید. اگر توانستید رابطه ای بین محصول تان و نیاز بازار پیدا کنید مطمین باشید که می توانید فروشتان را زیاد کنید.

با گیمیفیکیشن طرفداران و کاربران را جذب محصولتان کنید. آن ها را به محصولتان نیازمند کنید. طرفدارانتان را ترغیب کنید که شما را دنبال کنند.

برای فروش بیشتر جشنواره بگذارید. هدیه و جایزه میلیونی دهید. بگذارید خریداران خودشان قضاوت کنند و شما را انتخاب کنند. همیشه برای فروش بیشتر ایده داشته باشید و از کارهای تکراری متنفر باشید، کارهای تکراری شما خریداران را عصبانی و سردرگم می کنند.

به نظر شما چرا ظروف آگرین که به اصطلاح تولید ملی است خیلی کمتر نسبت به رقبای خارجی به فروش می رسد؟ شاید کیفیت این ظروف پایین باشد ولی باید به یک موضوع مهم اشاره کرد. تبلیغات ظروف آگرین بسیار کلیشه ای و اعصاب خرد کن و طولانی میباشد، که در ناخودآگاه ذهن بیننده تاثیر منفی میگذارد. پنج دقیقه آگهی تبلیغات فقط برای ظروف. این تبلیغات یک فاجعه است و نتیجه عکس خواهد داشت. تبلیغات درست و جذاب می تواند به کمک گیمیفیکیشن بیاید و در نتیجه شما بتوانید محصولتان را بیشتر بفروشید.