اعتماد به نفس,چگونه مهربانی کنیم,خاص و منحصر به فرد

با قانون جذب فوق العاده باشیم

همه دوست دارند بهترین باشند. اما اغلب افراد، معمولاً تنها در یک یا دو زمینه خاص فوق العاده هستند. برای نمونه بعضی آدم ها در خواندن، رقصیدن، و یا هر قابلیت خاص دیگر، فردی شاخص شناخته می شوند. ممکن است فردی کمدین جذابی باشد و فرد دیگری به عنوان یک جراح فوق العاده شناخته شده باشد. اما در واقع صفت “فوق العاده” از چه ناشی میشود؟

در اینجا ما می توانیم خصوصیاتی که می تواند برای معنی پیدا کردن این صفت به کار برده شود، پیدا کرده و به کار ببریم تا فوق العاده بودن را بفهمیم و آن را حس کنیم.

۱- سلامتی

تمرین های بدنی، رژیم های سالم و مراجعه مرتب به پزشک از مواردی می باشند که می توانند سلامتی را برای ما به ارمغان آورند. این مرحله بسیار مهم است. باید به یاد داشته باشیم که ذهن سالم در بدن سالم است.

اعتماد به نفس,چگونه مهربانی کنیم,خاص و منحصر به فرد

۲- مهربانی کنیم

هیچ چیز به اندازه ناراحتی به افراد صدمه نمی زند و هیچ کس سزاوار این نیست که نادیده گرفته شود. سعی کنیم مهربان باشیم و تا حد امکان با همه همدردی کنیم. در سازمان های خیریه محلی، پناهگاه های حیوانات، بانک های غذا و هر جا که می توانیم فعالیت مثبت داشته باشیم.

همیشه مکان هایی برای کمک وجود دارد. شاید به نظر وقت گیر و دشوار به نظر بیاید. اما اگر ما بدانیم کمک به افراد نیازمند چه حس فوق العاده ای به ما خواهد داد، لحظه ای فرصت را از دست نخواهیم داد.

فعالیت مثبت,فوق العاده بودن,قانون جذب دو

۳- اعتماد به نفس

همیشه به یاد داشته باشیم که ما منحصر به فرد و خاص هستیم. هیچ کس نمی تواند غیر از این را بگوید. خوبی و حس مثبت در همه افراد وجود دارد. افراد، از دید خودشان ممکن است در مواردی به ما خرده بگیرند. ما نباید اجازه دهیم این مساله در ما نسبت به خودمان حس منفی ایجاد نماید. سعی کنیم در خود نسبت به خودمان اعتماد ایجاد کنیم. هر روز در آینه به خود و زیبایی های مان نگاه کنیم، لبخند بزنیم و سپس روزمان را شروع کنیم.

 

۴. خودمان باشیم

ما باید خودمان باشیم. کامل، خاص و شگفت انگیز! سعی کنیم هر چه زودتر خودمان را بشناسیم و از خصوصیات پنهان و آشکار خود نهایت استفاده را در بهترین شدن، ببریم. کسی باشیم که هرگز نمی خواهد چیزی کمتر از “فوق العاده” باشد. به چیزی که نیستیم فکر نکنیم و به هیچ وجه هم سعی نکنیم از جاه طلبی خود در “فوق العاده” بودن خود دست بکشیم. چیزی که هستیم باشیم، اما بهترینش!

نکته مهم: کسانی که دوستمان دارند را دوست بداریم. به هیچ عنوان به خود و دیگران صدمه نزنیم.

منبع: پرورش افکار